مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 17:102022-12-13سياسي

راه اندازی پروژه های وزارت بهداشت معطل جذب 100 هزار نیرو است


معاون وزیر بهداشت، راه اندازی پروژه های افتتاح شده و آماده افتتاح وزارتخانه را مستلزم تأمین بیش از 100 هزار نیروی انسانی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، برگ درخشانی در تاریخ این مرزوبوم است و در حافظه جمعی ملت ایران ماندگار خواهد بود که توجه به رفاهیات و معیشت آنان از طریق تعامل بیش ازپیش سازمان های ذی ربط و اجرای فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت می تواند محقق شود.

وی در ادامه اضافه شدن تخت های بیمارستانی از سویی و بازنشسته شدن سالانه کارکنان را از سوی دیگر باعث ایجاد نیاز شدید وزارت بهداشت به نیروی انسانی عنوان کرد.

رحیمی پروژه های بهداشتی، درمانی و آموزشی افتتاح شده و آماده افتتاح تا پایان سال را برای خدمت رسانی به مردم، مستلزم تأمین بیش از 100 هزار نیروی انسانی دانست و گفت: تأمین نیروی انسانی برای این مراکز نیازمند صدور مجوز از طرف سازمان اداری استخدامی کشور است که از ابتدای سال جلسات متعدد، مستمر و فشرده ای در این خصوص انجام شده است که امیدواریم مجوزهای لازم صادر شود.

وی نگاه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار را در اولویت دولت و وزارت بهداشت دانست و به کارگیری نیروی کارآمد، متدین و انقلابی در این مناطق را باعث ارتقای کیفیت خدمات سلامت ارائه شده به مردم عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پروژه های وزارت بهداشت معطل جذب 100 هزار نیرو است

راه اندازی پروژه های وزارت بهداشت معطل جذب 100 هزار نیرو است