مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 16:552022-12-13ورزشي

برخی پروژه های ناتمام کوهسرخ به زودی با کمک خیرین به اتمام می رسد


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: به زودی برخی پروژه های ناتمام با همراهی خیرین و سرمایه گذاران کوهسرخ به اتمام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر هاشمی جواهری ظهر سه شنبه در بازدید از شهرستان کوهسرخ اظهار کرد: سعی مان بر این است وعده هایی بدهیم که اجرا شود، بنابر این به زودی برخی پروژه های ناتمام با همراهی خیرین و سرمایه گذاران منطقه به اتمام می رسد، ضمن اینکه در اوندر، یکی از روستاهای این شهرستان یک زمین چمن مصنوعی نیز افتتاح شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: کوهسرخ دارای مردمانی ولایت مدار، شهیدپرور، سنتی و با فرهنگ است، اما متأسفانه نسبت به سایر شهرستان ها امکانات مطلوبی در اختیار ندارد، در حالی که این شهرستان به عنوان شهرستان پایلوت حکمرانی محلی در کشور انتخاب شده و شرایط خاصی دارد، کوهسرخ نیازمند توسعه حکمرانی و سایر اقدامات لازم است.

وی از برخی پروژه های ناتمام اداره کل ورزش و جوانان استان و سایر نهادها و سازمان ها در شهرستان کوهسرخ خبر داد و گفت: در جلسه شورای اداری این شهرستان 15 مصوبه تصویب شد، در صورت اجرای این 15 مصوبه شاهد اتفاقات مطلوب در حوزه های فرهنگی، عمرانی، ورزشی و حوزه جوانان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی پروژه های ناتمام کوهسرخ به زودی با کمک خیرین به اتمام می رسد

برخی پروژه های ناتمام کوهسرخ به زودی با کمک خیرین به اتمام می رسد