مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 16:302022-12-13فرهنگي

برگزاری جشنواره «دوست من کتاب» در همدان


همدان_دبیر علمی جشنواره «دوست من کتاب» گفت: همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه ها جشنواره «دوست من کتاب» در همدان برگزار می شود.

- همدان_دبیر علمی جشنواره دوست من کتاب گفت: همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه ها جشنواره دوست من کتاب در همدان برگزار می شود.

مسعود طاهری عضد در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: این جشنواره در قالب شعر کودک و نوجوان و داستان کودک و نوجوان برگزار می شود و موضوعات آن شامل کتاب و فرهنگ کتابخوانی، کتابخانه، مرکز اجتماعی و فرهنگی کتابیاران، خیرین کتاب، کتابخانه ساز و کتابداران است.

وی در ادامه از مهلت ارسال آثار تا تاریخ 17 اسفندماه سال 1401 مصادف با سالروز تأسیس نهاد کتابخانه ها نام برد و خاطرنشان کرد: شرایط شرکت در جشنواره شامل همه گروه های سنی اعم از کودک 7 تا 12، نوجوان 13 تا 17، بزرگسال بالای 18 سال است.

دبیر جشنواره در ادامه با بیان اینکه آثار گروه های سنی، جداگانه داوری می شود و تخصیص جوایز به صورت مجزا در هر بخش خواهد بود گفت: محدودیت در تعداد و قالب اشعار وجود ندارد و آثار باید در حوزه ادبیات کودک و نوجوان باشد.

طاهری عضد تشریح کرد: داستان کودک نسبت به نوجوان از لحاظ حجم محدودتر است، اما به طور کل داستان ها کوتاه باید ارسال شود و بیشتر از 1500 کلمه نباشد و در ذیل آثار ارسالی نام، نام خانوادگی، تاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره «دوست من کتاب» در همدان

برگزاری جشنواره «دوست من کتاب» در همدان