مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 16:202022-12-13سياسي

امنیت مرزها دو طرفه است/لزوم هوشمندسازی و کنترل مرزها به روش های نوین الکترونیکی


مشاور و دستیار ویژه فرمانده معظم کل قوا گفت: فرماندهی مرزبانی انتظامی باید برای کنترل مرزها به روش های نوین الکترونیکی مجهز شود، برای رشد و شکوفایی مرزهای کشور باید به کلیدهای امنیت آفرین دسترسی پیدا کنیم.

- مشاور و دستیار ویژه فرمانده معظم کل قوا گفت: فرماندهی مرزبانی انتظامی باید برای کنترل مرزها به روش های نوین الکترونیکی مجهز شود، برای رشد و شکوفایی مرزهای کشور باید به کلیدهای امنیت آفرین دسترسی پیدا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سید یحیی رحیم صفوی در اولین همایش ملی رویکردهای نوین در مدیریت مرز که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، با تسلیت شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س)، گفت: خداوند را شاکرم توفیق داده شد در کنار دلاورمردان و فرماندهان مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران حضور پیداکنم.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش های مرزبانی فراجا در تأمین امنیت پایدار مرزها گفت: این همایش بر حوزه های ژئوپلیتیکی مجاور ایران و امنیت مرزهای کشور اثرگذار است.

موقعیت ژئوپلیتیکی و جغرافیایی ایران در منطقه و دنیا از شرایط خاصی برخوردار است و جمهوری اسلامی ایران کشوری وسیع با ملتی بصیر، نیروهای مسلح مقتدر و فرماندهی مرزبانی انتظامی قوی است که از کیان این کشور حراست و پاسداری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت مرزها دو طرفه است/لزوم هوشمندسازی و کنترل مرزها به روش های نوین الکترونیکی

امنیت مرزها دو طرفه است/لزوم هوشمندسازی و کنترل مرزها به روش های نوین الکترونیکی