مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 16:002022-12-13ورزشي

تماشای بازی های جام جهانی باعث کاهش افسردگی و افزایش طول عمر می شود


ثابت شده است مشاهده بازی های ورزشی اثر افسردگی را که خود بین 10 تا 12 سال از میانگین عمر انسان را کاهش می دهد، تا حدود بسیاری از بین می برد.

- ثابت شده است مشاهده بازی های ورزشی اثر افسردگی را که خود بین 10 تا 12 سال از میانگین عمر انسان را کاهش می دهد، تا حدود بسیاری از بین می برد.

شاید سفر چند هزار مایلی برای تماشای بازی های جام جهانی از نظر بسیاری از مردم کاری به شدت طاقت فرسا باشد اما به گفته یک روانشناس، تماشای مستقیم بازی ها و حتی دنبال کردن آنها از طریق تلویزیون جوانب مثبت و فواید بسیار زیادی در پی دارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتمادآنلاین، روزنامه البیان امارات در خبری در این زمینه به نقل از کاری ویلاند استاد علم روانشناسی اجتماعی دانشگاه تولان در ایالت نیواورلئان آمریکا نوشت: انسان ها به طور طبیعی مخلوقاتی اجتماعی هستند و جام جهانی هم فرصت عالی برای ارتباط با دیگران و فراهم کردن زمینه های مشترک اجتماعی محسوب می شود، از این رو تشویق تیم ملی کشور به شما حس ارتباط با چیزی بزرگ تر از خود القا می کند و به انسان هویت می بخشد.

  به گفته این کارشناس، تماشای دسته جمعی بازی ها چه با افراد خانواده و دوستان چه با افراد غریبه در مکان های عمومی نوعی احساس شعف جمعی به انسان می بخشد، این در حالی است که در صورت گل زدن تیم مورد علاقه شما تاثیرات مثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشای بازی های جام جهانی باعث کاهش افسردگی و افزایش طول عمر می شود

تماشای بازی های جام جهانی باعث کاهش افسردگی و افزایش طول عمر می شود