مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-13سياسي

اولین همایش بین المللی علوم دریایی با رویکرد نوآوری برگزار شد


اولین همایش بین المللی علوم دریایی با رویکرد نوآوری در اکوسیستم های آبی با تکیه بر اقتصاد دریاپایه، توسط پژوهشکده علوم دریایی دانشگاه تهران، - به میزبانی دانشگاه هرمزگان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، دکتر احمد نوحه گر، سرپرست پژوهشکده علوم دریایی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: استان هرمزگان تنها استانی است که در پهنه آبی خلیج فارس و دریای عمان نشسته و بزرگ ترین بندرگاه های کشور، بزرگ ترین اسکله های تجاری، صنعتی و بزرگ ترین صنایع آبی خاکی کشور از جمله صنعت کشتی سازی و کشتی سازی فراساحلی، بنادر بزرگی مثل بندرگاه شهید رجایی و شهید باهنر، بندرگاه های بزرگ شرق و غرب استان را دارد که بالغ بر 20 بندرگاه فعال در این استان است.

وی افزود: استان هرمزگان از طرف دیگر مناطق آزاد تجاری صنعتی در کیش و قشم را دارد.

از آن رو ما را بر آن داشت که اولین همایش بین المللی در زمینه علوم دریایی با رویکرد نوآوری در اکوسیستم های آبی را در شهر بندرعباس برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه رویکرد ما صرفاً توجه به اکوسیستم های آبی نیست، افزود: توجه به اقتصاد دریاپایه با توجه به مزیت های نسبی و مزیت های بی شمار دیگر مانند شیلات، وجود منابع غنی دریایی مثل جنگل های حرا، به عنوان اکوسیستم بی نظیر در کشور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین همایش بین المللی علوم دریایی با رویکرد نوآوری برگزار شد

اولین همایش بین المللی علوم دریایی با رویکرد نوآوری برگزار شد