مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-13اقتصادي

جلوگیری از خروج ارز با انجام طرح های ارتباط با صنعت در خوزستان


مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه شهید چمران اهواز از کنترل 60 تا 70 درصدی خروج ارز از کشور با انجام طرح های ارتباط با صنعت خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه شهید چمران اهواز از کنترل 60 تا 70 درصدی خروج ارز از کشور با انجام طرح های ارتباط با صنعت خبر داد.

دکتر علیرضا دنه دزفولی در نشست خبری هفته پژوهش و فناوری که امروز (22 آذرماه) در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، در خصوص فعالیت های این دفتر اظهار کرد: با 128 دستگاه اجرایی در استان خوزستان ارتباط فعال و عقد قرارداد داریم که فعال ترین حوزه ها، فنی و مهندسی و علوم اجتماعی هستند.

در این راستا و با عمده نیازهای برطرف شده، عارضه یابی و رفع عیوب، حدود 60 تا 70 درصد کنترل خروج ارز از کشور داشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به کارهای پژوهشی انجام شده توسط پژوهشگران در ارتباط با صنعت گفت: عمده کارها در حوزه تجهیزات، ازدیاد برداشت نفت بوده است.

بومی سازی فناوری اکتشاف میادین نفت و گاز، شبیه سازهای حفاری، بومی سازی فناوری های کاربردی لیزر مبنا و بومی سازی افزودنی های سیالات حفاری است.

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در سال گذشته 133 قرارداد با دستگاه های مختلف منعقد شد که به ارزش حدود 45 میلیارد تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از خروج ارز با انجام طرح های ارتباط با صنعت در خوزستان

جلوگیری از خروج ارز با انجام طرح های ارتباط با صنعت در خوزستان