مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-13سياسي

مکتب حاج قاسم بسیاری از مشکلات و سوءتفاهم ها را رفع می کند


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: حاج قاسم با روح بلند، مکتب و منشایی که برای ما ترسیم کرده، می تواند خیلی از مشکلات، سوءتفاهم ها و مریضی ها را رفع بکند و لازم است کمیته های ستاد، - ایسنا/کرمان قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: حاج قاسم با روح بلند، مکتب و منشایی که برای ما ترسیم کرده، می تواند خیلی از مشکلات، سوءتفاهم ها و مریضی ها را رفع بکند و لازم است کمیته های ستاد، به جهاد تبیین توجه داشته باشند.

روح الله حریزاوی ظهر امروز 22 آذرماه در جلسه ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بیت الزهرای کرمان اظهار کرد: تاکید بر حفظ ماهیت مردمی بودن برنامه های سالگرد شهادت سردار سلیمانی خواسته ما نیز هست.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین افزود: جهاد تبیین یک فریضه جدی است و لازم است سمت و سوی برنامه ها به تبیین گری حق در برابر باطل و جهاد روایت معطوف شود.

وی افزود: حاج قاسم با روح بلند، مکتب و منشایی که برای ما ترسیم کرده، می تواند خیلی از مشکلات، سوءتفاهم ها و مریضی ها را رفع بکند و کمیته های ستاد، به جهاد تبیین توجه داشته باشند.

حریزاوی با اشاره به حضور بیش از 2000 نفر در کرمان برای گذراندن دوره تخصصی روایت گری، اظهار کرد: این ظرفیت راویان را باید در استان ها و کرمان افزایش بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب حاج قاسم بسیاری از مشکلات و سوءتفاهم ها را رفع می کند

مکتب حاج قاسم بسیاری از مشکلات و سوءتفاهم ها را رفع می کند