مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-13اجتماعي

از برگزاری «غیرحضوری» مدارس متاسفیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری در گفت وگوی زنده با دانش آموزان و والدین آن ها که از طریق شبکه شاد پخش شد گفت: از برگزاری غیر حضوری مدارس متاسفیم، - وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد که اگر بخواهیم دانش آموزان را در دوره فناوری های جدید به خوبی هدایت کنیم باید ببینیم نیاز های حال و آینده آن ها چیست، نه اینکه بخواهیم بر اساس روش های قدیمی دانش آموزان آینده را تربیت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری در گفت وگوی زنده با دانش آموزان و والدین آن ها که از طریق شبکه شاد پخش شد گفت: از برگزاری غیر حضوری مدارس متاسفیم، اما خوشحالیم که زمینه استفاده از شبکه شاد فراهم است تا دانش آموزان از درس عقب نمانند.

وی افزود: فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری را تبریک می گویم.

دانش آموزان سرزمینم با حمایت و هدایت معلمان، مدیران و اولیای عزیزشان در حوزه های فناوری و پژوهش اقدامات بایسته و شایسته ای انجام داده اند.

در مراسم تقدیر از برترین های حوزه پژوهش، آثاری از دانش آموزان متوسطه اول به نمایش گذاشته شده بود که بسیار بدیع و نوآورانه بودند.

وزیر آموزش و پرورش به برخی ابداعات دانش آموزان اشاره و اظهار کرد: استخراج آب از رطوبت هوا، ساخت لامپ جدید با فناوری برتر، کارایی بهتر و مصرف کمتر و ساخت رنگ ضد حریق که برای آتش نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برگزاری «غیرحضوری» مدارس متاسفیم

از برگزاری «غیرحضوری» مدارس متاسفیم