مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 13:502022-12-13سياسي

رهبری مظلوم و مقتدر، همچنان در بین خواص بی بصیرت به تنهایی تبیین می کند


احمد اکبرنژاد، مجری و تهیه کننده رسانه ملی طی دلنوشته ای نوشت: رهبری مظلوم و مقتدر، همچنان در بین خواص بی بصیرت به تنهایی تبیین می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، احمد اکبرنژاد ، مجری و تهیه کننده رسانه ملی در دل نوشته ای نوشت: همیشه در ذهن خود تحلیل و تصور میکردم که چطور ممکن است با یک فاصله ای کوتاه از رحلت پیامبر، جامعه و اکثر مطلقِ خواص، نسبت به امیرالمومنین علیه السلام که نزدیکترین فرد در عمل و سیره به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم است و بارها و بارها مورد سفارش پیامبر بود، این قدر جفا کنند؟ این روزها با هدایت امپراطوری رسانه ای آمریکا و غرب و پولهای کثیف سعودی، تهاجم عجیبی بر علیه رهبر حکیم، مقتدر و به تعبیر شهید سلیمانی، رهبر تنهای ما صورت می گیرد و ناسزاهایی که در حقیقت شایسته ی برخی خواص خائن به اقتصاد و فرهنگ کشور هست، به آیت الله خامنه ای گفته می شود و علی رغم سکوت خائنانه ی همان خواص منافق، با کمال تعجب شاهد بی تفاوتی و سکوت عجیب برخی خواص انقلابی هم نسبت به این همه ناسزا و تهاجم به رهبری عزیزمان هستیم.

این در حالی است که در برهوتِ بی عملی بسیاری از دستگاه ها و شخصیت هایی که وظیفه ی تبیینِ خدمات انقلاب را داشتند و دارند، رهبر مظلوم و مقتدرمان به تنهایی، تحولات، خدمات و پیشرفتهای کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبری مظلوم و مقتدر، همچنان در بین خواص بی بصیرت به تنهایی تبیین می کند

رهبری مظلوم و مقتدر، همچنان در بین خواص بی بصیرت به تنهایی تبیین می کند