مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-13اجتماعي

ایرانیان دیواره های حرم امامین عسکریین(ع) را ساختند


دیواره های حرم امامین عسکریین علیهم السلام در سامرا به همت ایرانیان در آبادان ساخته شده است و پس از انتقال سازه های آن در سامرا نصب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، توسعه حرم امامین عسکریین علیهم السلام در سامرا درحال انجام است و بخش هایی از این مکان مقدس توسط ایرانیان ساخته می شود.

در سال های گذشته گنبد و ضریح حرم امامین عسکریین علیهم السلام که در حمله تکفیری ها به این آستان تخریب شده بود، ساخته و نصب شد و به این ترتیب روند توسعه حرم سامرا سرعت گرفت.

ساخت دیواره های حرم امامین عسکریین علیهم نیز از دیگر اقدامات ایرانیان برای ساخت و تجهیز این آستان به شمار می روند که این دیوارها که شامل 80 پنجره و 70 ستون همراه با متعلقات آن می شود، در شهر آبادان و به همت هنرمندان جنوب کشور ساخته شده است و به گفته مسؤولان ستاد بازسازی عتبات پس از انتقال به سامرا، توسط ایرانیان در حرم امامین عسکریین علیهم السلام نصب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ساخت دیواره های حرم حضرت زینب سلام الله علیها، امام علی و حضرت عباس علیهم السلام را نیز جمعی از هنرمندان آبادانی ساخته و نصب کرده اند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانیان دیواره های حرم امامین عسکریین(ع) را ساختند

ایرانیان دیواره های حرم امامین عسکریین(ع) را ساختند