مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 13:302022-12-13اقتصادي

عملکرد ضعیف بانک های خصوصی استان گیلان در حوزه مصرف منابع


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به عملکرد ضعیف بانک های خصوصی استان در حوزه مصرف منابع گفت: این عملکرد مصداق ترک فعل بوده و برخورد قضایی در پی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمد اسحاقی با تاکید بر حمایت بانک ها از بنگاه های اقتصادی اظهار کرد: بنگاه های اقتصادی نقش مهمی در افزایش تولید، ایجاد اشتغال و توسعه پایدار جامعه به ویژه قشر کارگر دارند و حمایت از آنها گامی مهم در تحقق اقتصادی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به قانون هزینه کرد منابع بانک ها در استان ها تصریح کرد: بانک ها اعم از خصوصی و دولتی مکلف به صرف 50 درصد از منابع خود در استان ها هستند و عمل به این قانون که ارتباط مستقیم با تولید دارد باید با جدیت بیشتری نظارت و اجرایی شود.

وی با انتقاد از عدم حضور نمایندگان بانک ها در جلسات اقتصادی استان بیان کرد: عدم حضور و یا مشارکت حداقلی این افراد، روند اجرای مصوبات الزام آور کارگروه های مختلف استانداری را دچار اخلال می کند.

اسحاقی ادامه داد: متأسفانه بانک ها در روند بررسی پرونده های تسهیلاتی و تعیین تکلیف دیون معوق بدهکاران بانکی به ویژه سرمایه گذاران بخش تولیدی، درگیر بروکراسی اداری هستند و با وجود تأکیدات مدیران ارشد استانی، این رویکرد را اصلاح نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد ضعیف بانک های خصوصی استان گیلان در حوزه مصرف منابع

عملکرد ضعیف بانک های خصوصی استان گیلان در حوزه مصرف منابع