مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 13:302022-12-13ورزشي

واکنش کاظمی پور به حضور همزمان در وزارت ورزش و پارالمپیک؛ فرصت خدمتگزاری است!


مریم کاظمی پور به پرسشی در رابطه با حضور همزمان در سمت معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان و نایب رییسی بانوان کمیته ملی پارالمپیک پاسخ داد.

- واکنش کاظمی پور به حضور همزمان در وزارت ورزش و پارالمپیک؛ فرصت خدمتگزاری است! مریم کاظمی پور به پرسشی در رابطه با حضور همزمان در سمت معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان و نایب رییسی بانوان کمیته ملی پارالمپیک پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مریم کاظمی پور پس از اتمام مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران در رابطه با حضور همزمان به عنوان معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان و نایب رییسی بانوان کمیته ملی پارالمپیک و افزایش مشغله و امکان رسیدگی همزمان به این دو مسئولیت سنگین، اظهار کرد: با توجه به اینکه در وزارت بخش سیاست گذاری در سطح کلان ورزش بانوان صورت می گیرد و در بخش های غیر از حوزه بانوان نیز به همین منوال است، تصور می کنم فعالیت همزمان در این دو سمت، هم راستا و در طول یکدیگر باشند و این فرصت خدمتگزاری کمک کند.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت کمیته ملی پارالمپیک که براساس و شالوده تخصصی است، کار علمی و اجرایی ویژه اتفاق می افتد و ظرفیت پیشکسوتان در این رابطه بالا است و در بسیاری از مسائل دارای زیرساخت هستیم و در برنامه ریزی باید کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کاظمی پور به حضور همزمان در وزارت ورزش و پارالمپیک؛ فرصت خدمتگزاری است!

واکنش کاظمی پور به حضور همزمان در وزارت ورزش و پارالمپیک؛ فرصت خدمتگزاری است!