مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 13:252022-12-13سياسي

تقاضامحور بودن محور اصلی فعالیت های بنیاد پژوهش های اسلامی است


معاون پژوهشی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی، تقاضامحور بودن پژوهش ها را از محورهای مهم و مورد تاکید فعالیت های این بنیاد عنوان کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون پژوهشی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی، تقاضامحور بودن پژوهش ها را از محورهای مهم و مورد تاکید فعالیت های این بنیاد عنوان کرد.

حجت الاسلام مهدی مردانی گلستانی در نشست مدیران گروه های پژوهشی و پژوهشکده علوم اسلامی بنیاد با اشاره به اهمیت برنامه های 1402 این مرکز اظهار کرد: تمام برنامه های پیشنهادی گروه های پژوهشی بنیاد بر مبنای چشم انداز سه ساله و سیاست های کلان ابلاغی آستان قدس رضوی تدوین خواهد شد و باید برای متقاعدسازی شورای پژوهش که گروه تصویب کننده طرح ها به شمار می رود، سند توجیهی تنظیم شود و از حیث هدفمندی و ارزش طرح قابل دفاع باشد.

وی چشم انداز سه ساله بنیاد پژوهش های اسلامی را از جمله اسناد مهم در برنامه ریزی و ارزیابی فعالیت های این مرکز برشمرد و عنوان کرد: چشم انداز سه ساله این مرکز در جلسات متعدد کارشناسی با حضور مدیران گروه ها و نخبگان و صاحب نظران تجزیه و تحلیل شده است و پس از طی فرآیندهای علمی متقن و آینده نگر مصوب شده است.

معاون پژوهشی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی در خصوص طرح های در حال اجرا در گروه های پژوهشی این پژوهشگاه نیز گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضامحور بودن محور اصلی فعالیت های بنیاد پژوهش های اسلامی است

تقاضامحور بودن محور اصلی فعالیت های بنیاد پژوهش های اسلامی است