مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-13سياسي

نجف زاده: شفاف سخن گفتن با مردم مبنای رفع مشکلات امروز کشور است


نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که امروز می تواند مبنای هم افزایی و رفع مشکلات در کشور باشد، اعتماد به مردم و شفاف سخن گفتن با آنها و تبیین شرایط موجود است.

- نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که امروز می تواند مبنای هم افزایی و رفع مشکلات در کشور باشد، اعتماد به مردم و شفاف سخن گفتن با آنها و تبیین شرایط موجود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عادل نجف زاده در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه (22 آذرماه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز که کشور در شرایط سخت و بحران های تحریمی دست و پنجه نرم می کند و جهان استکبار درصدد افزایش قدرت حکمرانی دلار در پیکره اقتصادهای منطقه ای است و از طرفی پروژه اختلاف برانگیزی بین اقشار و اقوام متحد جامعه ایرانی به عنوان سیاست ننگین و دیرین استعمار انگلیس می خواهد اتحاد ملت ایران را بر هم بزند، لزوم همدلی و هم افزایی بین مردم و مسئولان کشور ضروری به نظر می رسد.

وی افزود: آنچه که امروز می تواند مبنای هم افزایی و رفع مشکلات در کشور باشد، اعتماد به مردم و اقناع سازی و شفاف سخن گفتن با مردم و تبیین شرایط موجود است.

باید قبول کنیم که ناکارآمدی مدیریتی در برخی از حوزه های اجرایی کشور، قوانین سخت و دست و پا گیر در حوزه های سرمایه گذاری و عدم اعتماد به سرمایه گذاران داخلی و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجف زاده: شفاف سخن گفتن با مردم مبنای رفع مشکلات امروز کشور است

نجف زاده: شفاف سخن گفتن با مردم مبنای رفع مشکلات امروز کشور است