مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-13سياسي

پژوهشگران برتر دانشگاه شهید مدنی آذربایجان تجلیل شدند


آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با حضور مشاور فناوری ونوآوری استاندار آذربایجان شرقی، جمعی از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه و تعدادی از مسئولان استانی برگزار شد.

- مشاور فناوری و نوآوری استاندار آذربایجان شرقی، سه شنبه، 22 آذرماه، در این مراسم، گفت: ضعف تعامل بین پژوهشگران و صنعتگران، بزرگترین چالش برای تجاری سازی علم و دانش است.

عبدالرضا فلاح، تاکید کرد: دانشگاه باید با برنامه ریزی مدون، ایده های خود را به محصول و ثروت تبدیل کند، برقراری تعامل مناسب بین پژوهشگران و فناوران با صنعتگران است که منجر به رشد متوازن صنعت و اقتصاد استان می شود.

وی گفت: دانشگاه باید با حرکت به سمت نسل جدید دانشگاهها با رویکرد منحصر به خودش به سمت نوآوری حرکت کند و دولت هم در این مسیر برای رسیدن به اهداف و چشم انداز علمی و پژوهشی دانشگاه، نهایت تلاش و کمک خودرا خواهد کرد.

سرپرست دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، نیز در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری و با تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه، با اشاره به نقش اساسی پژوهش برای موفقیت در عرصه های مختلف علم و فناوری کشور، اظهار کرد: همه موفقیت ها نتیجه زحمات و تلاش های عالمانه و آگاهانه اساتید فرهیخته و دانشجویان نخبه و کارکنان پرتلاش دانشگاه های کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران برتر دانشگاه شهید مدنی آذربایجان تجلیل شدند

پژوهشگران برتر دانشگاه شهید مدنی آذربایجان تجلیل شدند