مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-13سياسي

تجمیع موضوعات مرتبط با خدمات شهری با ایجاد مدیریت یکپارچه


در مدیریت یکپارچه شهری تمامی موضوعات مانند آب، برق، گاز و سایر موضوعات که به نوعی به خدمات شهری مرتبط می شود، در شوراها متمرکز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز سروری در برنامه صف اول و در خصوص مدیریت یکپارچه شهری گفت: در قانون اساسی و در قوانین عادی در هیچ جا صحبت از شورای شهرداری نشده؛ بلکه همواره منظور شورای شهر بوده است.

رییس شورای عالی استان ها خاطرنشان کرد: بر اساس قانون هر موضوعی که به شهر مربوط است باید در اختیار شورای شهر قرار داده شود تا توان یابی صورت گیرد.

در جلسه اخیری که در شورای عالی استان ها با وزیر کشور داشتیم، ایشان تصریحاً گفتند که از این موضوع غفلت شده و باید مدیریت یکپارچه شهری مد نظر قرار گیرد.

وی اظهار کرد: بر خلاف دولت های گذشته که به نوعی با این موضوع تقابل می کردند، در حال حاضر این موضوع چه برای رییس جمهور، چه وزیر کشور و چه سایر وزرا اولویت پیدا کرده و در همین راستا موضوع مهمی را تحت عنوان مردمی سازی حکمرانی در مجلس شورای اسلامی را در حال بررسی داریم.

سروری در ادامه بیان کرد: در مدیریت یکپارچه شهری تمامی موضوعات مانند آب، برق، گاز و سایر موضوعات که به نوعی به خدمات شهری مرتبط می شود، در شوراها متمرکز خواهد شد و به چه شکلی حضور مردم در عرصه تصمیم سازی و تصمیم گیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمیع موضوعات مرتبط با خدمات شهری با ایجاد مدیریت یکپارچه

تجمیع موضوعات مرتبط با خدمات شهری با ایجاد مدیریت یکپارچه