مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 13:052022-12-13سياسي

نباید بگذاریم دشمن فرهنگ انقلاب و اسلام را تحریم کند


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه گفت: نباید بگذاریم فرهنگ غرب بر فرهنگ اسلامی و انقلابی جامعه ما غالب شود.

- حجت الاسلام کیومرزی 22 آذرماه در نشست شورای معاونین فرهنگی واجتماعی دانشگاه های منطقه 3کشور که در سالن جلسات دانشگاه ارومیه برگزار شد،گفت: مسئله فرهنگ یک مسئله بسیار مهم است نباید از این مسئله غفلت کرد ، نباید بگذاریم دشمن فرهنگ ما را تحریم و فرهنگ خود را بر جامعه ایرانی و اسلامی و دانشگاهی ما غالب کند.

وی با بیان اینکه ما وظیفه بسیار بزرگی در مقابل دانشجویان داریم باید پاسخگوی نسل جدید و آینده باشیم، تصریح کرد: اگر نتوانیم فرزندان خود را در دانشگاه ها تربیت کنیم شبکه های مجازی و معاندین آنها را تربیت خواهند کرد که این یک مصیبت برای دین ما است.

حجت الاسلام کیومرزی خاطر نشان کرد: باید آموزه های دینی را در سایه فرهنگ به فرزندان آموزش داد چرا که غفلت از این کار موجب می شود دشمنان و کفار نسل ما را آموزش دهند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه اظهار کرد: حوادث اخیر نشان داد مرزهای اعتقادی ما از هر جهت مورد تهدید دشمن است باید از این مررها حفاظت کنیم.

وی با بیان اینکه وظیفه ما فرهنگیان این است ارزش های نظام و انقلاب و اسلام را به نسل جدید منتقل کنیم، ادامه داد: علما چراغ های روی زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید بگذاریم دشمن فرهنگ انقلاب و اسلام را تحریم کند

نباید بگذاریم دشمن فرهنگ انقلاب و اسلام را تحریم کند