مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 12:002022-12-13ورزشي

حمله حامیان بولسونارو به مقر پلیس در برزیل


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، پس از شکست ژائر بولسونارو، رییس جمهور برزیل در انتخابات این کشور و تایید نتایج انتخابات و پیروزی لوییز ایناسیو لولا داسیلوا، - حامیان رییس جمهور در شرف برکناری برزیل پس از شکست وی در انتخابات، با یورش به مقر پلیس خواستار مداخله نظامی شدند!  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، پس از شکست ژائر بولسونارو، رییس جمهور برزیل در انتخابات این کشور و تایید نتایج انتخابات و پیروزی لوییز ایناسیو لولا داسیلوا، حامیان بولسونارو به مقر پلیس در پایتخت این کشور یورش بردند.

به گفته شاهدان عینی، حامیان بولسونارو که عمدتا با پیراهن زرد تیم ملی فوتبال برزیل یا پیچیده در پرچم این کشور بودند، با نیرو های امنیتی در مقر پلیس در برازیلیا درگیر شدند.

بر اساس گزارش رویترز، پلیس برای متفرق کردن جمعیت از گاز اشک آور و نارنجک صوتی استفاده کرده و همچنین اتوبوس ها و خودرو های پارک شده در نزدیکی منطقه به آتش کشیده شدند.

اداره امنیت عمومی برازیلیا اعلام کرد که درگیری ها پس از اقدام پلیس در بازداشت موقت خوزه آکاسیو سرر ژاوانته، هوادار بولسونارو به ظن مشارکت در اعتراضات ضددمکراتیک آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله حامیان بولسونارو به مقر پلیس در برزیل

حمله حامیان بولسونارو به مقر پلیس در برزیل