مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 11:452022-12-13بين الملل

اولین پرواز آزمایشی یک بالن به لبه فضا با موفقیت انجام شد


شرکت گردشگری فضایی هالو اسپیس اولین پرواز آزمایشی موفقیت آمیز خود را انجام داد و یک بالن فضایی را به لبه فضا در ارتفاع 23 مایلی (37 کیلومتر) از زمین فرستاد.

- شرکت گردشگری فضایی هالو اسپیس اولین پرواز آزمایشی موفقیت آمیز خود را انجام داد و یک بالن فضایی را به لبه فضا در ارتفاع 23 مایلی (37 کیلومتر) از زمین فرستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و نقل از دیلی میل، شرکت مادریدی هالو اسپیس(Halo Space) یک نمونه ی اولیه بدون سرنشین از بالن های فضایی خود را به مدت چهار ساعت و 10 دقیقه به پرواز در آورد و سپس فرودی ایمن در منطقه ای معین انجام داد.

این شرکت فضایی قصد دارد از سال 2029 پروازهای تجاری خود را با انتشار صفر کربن با استفاده از یک کپسول مدور شیک متصل به یک بالن آغاز کند و از آن پس سالانه 3000 مسافر را طی 400 سفر فضایی به لبه فضا ببرد.

اگر دوست دارید به تماشای منظره ای 360 درجه از زمین در فضا بنشینید، باید بلیت 200 هزار دلاری این سفر را تهیه کنید.

به گفته کارلوس میرا(Carlos Mira)، مدیر عامل هالو اسپیس می گوید که پرواز آزمایشی هفته گذشته در مقر موسسه تحقیقات بنیادی تاتا(TIFR) در حیدر آباد هند انجام شد و دقیقاً طبق برنامه پیش رفت.

او افزود: هدف ما از این پرواز اولیه، آزمایش سیستم های ایمنی و همچنین سیستم ناوبری و کنترل بود که دو مورد از حیاتی ترین بخش های برنامه پروازهای ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پرواز آزمایشی یک بالن به لبه فضا با موفقیت انجام شد

اولین پرواز آزمایشی یک بالن به لبه فضا با موفقیت انجام شد