مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-13فرهنگي

دیپلماسی فوتبال تابع نتایج نیست


مترجم کتاب «دیپلماسی فوتبال، روابط بین الملل و فوتبال» در نشست بررسی این کتاب گفت: فوتبال ارزش نمادینی است که بردها و باخت ها در آن معنا می یابد و دیپلماسی آن تابع نتایج نیست.

- مترجم کتاب دیپلماسی فوتبال، روابط بین الملل و فوتبال در نشست بررسی این کتاب گفت: فوتبال ارزش نمادینی است که بردها و باخت ها در آن معنا می یابد و دیپلماسی آن تابع نتایج نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قرار کتاب فرهنگسرای اندیشه با عنوان نشست دیدار با مترجم کتاب دیپلماسی فوتبال، روابط بین الملل و فوتبال با حضور احسان محمدی، مترجم کتاب و مدرس دانشگاه و عارف دهقاندار، کارشناس مجری و جمعی از علاقه مندان، عصر دوشنبه، 21 آذر برگزار شد.

در این نشست مترجم کتاب، احسان محمدی، در سخنانی به ابعاد گوناگون کتاب پرداخت.

وی ملاقات دیپلماسی و فوتبال را به عنوان دو حوزه علاقه مندی آکادمیک مترجم ، ضعف جدی حوزه دیپلماسی فوتبال ایران ، کیفیت و برجستگی کتاب و نامزدی جوایز متعدد ، دعوت جامعه به درک فوتبال در چارچوب منافع ملی را از دلایل ترجمه اثر عنوان کرد.

وی افزود: کتاب، اثری میان رشته ای به قلم دوازده نویسنده برجسته متخصص در حوزه تاریخ ورزش، تاریخ روابط بین الملل، دیپلماسی عمومی، دیپلماسی ورزشی، مدیریت ورزش، جامعه شناسی، فرهنگ، تاریخ حقوق بشر و تاریخ معاصر است که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی فوتبال تابع نتایج نیست

دیپلماسی فوتبال تابع نتایج نیست