مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-13سياسي

نمایشگاه مسجد جامعه پرداز زیرساختی برای تحقق گام دوم انقلاب است


حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی با اشاره به اینکه نمایشگاه مسجد جامعه پرداز باید به یک مجموعه کامل و سازنده تبدیل شود، گفت: این نمایشگاه زیرساختی برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر قم با بیان اینکه نمایشگاه مسجد جامعه پرداز تحسین برانگیز و شگفت انگیز است، عنوان کرد: در راستای برپایی این نمایشگاه زحمات بسیاری کشیده شده است.

وی افزود: بهتر است در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز از تعدادی افراد صاحب نظر دعوت شود تا با نقدهای خود نمایشگاه را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهند.

محمدی عراقی با تاکید بر لزوم کامل بودن محتوای نمایشگاه، عنوان کرد: هرچه این محتواها کامل تر باشند، افراد توانمندتری در این مجموعه تربیت خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه مسجد جامعه پرداز باید به یک مجموعه کامل و سازنده تبدیل شود، خاطرنشان کرد: در مسیر بیان سیر تاریخی باید بسیار با دقت عمل کرد چراکه در طول تاریخ تحریف های بسیاری انجام شده است.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم ضرورت حل مسئله را مورد توجه قرار داد و یادآورشد: برای تحقق این امر باید تحلیل های مقام معظم رهبری را مورد بررسی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به یاری خدا می تواند به یک مجموعه کامل و سازنده تبدیل شود، ابراز کرد: نمایشگاه جریانی است که باید ادامه داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مسجد جامعه پرداز زیرساختی برای تحقق گام دوم انقلاب است

نمایشگاه مسجد جامعه پرداز زیرساختی برای تحقق گام دوم انقلاب است