مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-13ورزشي

دو معاون وزیر ورزش نایب رییس پارالمپیک شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از پایان انتخابات رییس کمیته ملی پارالمپیک، از بین محمد پولادگر و هادی رضایی که برای تصدی پست نایب رییسی مردان نامزد شده بودند، - سید محمد پولادگر و مریم کاظمی پور به عنوان نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک در دو بخش مردان و زنان انتخاب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از پایان انتخابات رییس کمیته ملی پارالمپیک، از بین محمد پولادگر و هادی رضایی که برای تصدی پست نایب رییسی مردان نامزد شده بودند، هادی رضایی پیش از برگزاری انتخابات انصراف خود را اعلام کرد.

همچنین در بخش بانوان نیز که رقیه الله کرمی، مژگان نصیری، فریبا محمدی، مریم شکوهی، سیما لیموچی و مریم کاظمی پور نامزد پست نایب رییسی بانوان بودند که پیش از برگزاری انتخابات رقیه الله کرمی، مریم شکوهی و مژگان نصیری انصراف خود را برای شرکت در انتخابات اعلام کردند و انتخابات برای پست نایب رییسی بانوان تنها با حضور فریبا محمدی، سیما لیموچی و مریم کاظمی پور برگزار شد.

در ادامه، با اضافه شدن سینا کلهر در مجمع، رای گیری برای انتخاب نایب رییس مردان و زنان کمیته ملی پارالمپیک از بین 53 نفر اعضای مجمع، با حضور 51 نفر برگزار شد که محمد پولادگر با کسب 37 رای از 51 رای ماخوذه به مدت 4 سال نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک مردان شد و در بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو معاون وزیر ورزش نایب رییس پارالمپیک شدند

دو معاون وزیر ورزش نایب رییس پارالمپیک شدند