مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-13اقتصادي

نمایش قدرتمند محصولات دانش بنیان کابل ابهر در نمایشگاه برق


بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق در حالی به کارش پایان داد که پس از دو سال رکود کرونایی، امسال با استقبال قابل توجهی از سوی شرکت های فعال صنعت برق مواجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق در حالی به کار خود پایان داد که پس از دو سال رکود کرونایی، امسال با استقبال قابل توجهی از سوی شرکت های فعال صنعت برق مواجه شده و بازدیدکنندگان بسیاری هم داشت.

شرکت سیم و کابل ابهر هم امسال مانند سال های گذشته تلاش کرد حضوری پررنگ، مؤثر و موفق در نمایشگاه صنعت برق داشته باشد و تصویری دقیق و روشن از پتانسیل ها، ظرفیت های تولید و توانمندی های فنی خود ارائه دهد.

مهندس علیرضا کلاهی، مدیرعامل شرکت سیم و کابل ابهر در خصوص اهداف و برنامه های این شرکت برای حضور سالانه در نمایشگاه بین المللی صنعت برق می گوید: خوشبختانه کابل ابهر به واسطه توانمندی ها و سابقه خوب خود، موقعیت تثبیت شده در وزارت نیرو و شرکت های زیرمجموعه اش دارد.

به علاوه شرکت کابل ابهر نه تنها به عنوان یک سازنده موفق، بلکه در جایگاه یکی از ارکان های پیشبرد پروژه های توسعه ای این صنعت در حوزه های انتقال و فوق توزیع در بین کارفرمایان حوزه برق شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش قدرتمند محصولات دانش بنیان کابل ابهر در نمایشگاه برق

نمایش قدرتمند محصولات دانش بنیان کابل ابهر در نمایشگاه برق