مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 10:552022-12-13اقتصادي

چکش گرانی در هتل ها بالا رفت


معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور هشدار داد: با تصویب طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور در مجلس، قیمت برق هتل ها هفت تا هشت برابر افزایش می یابد که هزینه آن به مسافران تحمیل می شود و سرمایه گذاران را فراری می دهد.

- معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور هشدار داد: با تصویب طرح "توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور" در مجلس، قیمت برق هتل ها هفت تا هشت برابر افزایش می یابد که هزینه آن به مسافران تحمیل می شود و سرمایه گذاران را فراری می دهد.

اسماعیل برات به ایسنا گفت: طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور در مجلس تهیه شده بود که هنگام ارائه به شورای نگهبان، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از وجود چنین طرحی مطلع شد و پیگیری ها و نامه نگاری های متعددی از سوی وزیر و دیگر مسؤولان گردشگری صورت گرفت تا در نهایت طرح به مجلس برگشت داده شد.

اکنون با وجود تمام پیگیری ها، مذاکرات با نمایندگان مجلس و هشدارهایی که درباره عواقب تصویب این طرح در صنعت گردشگری داده شد، اما این طرح در مجلس تصویب شد.

البته ما لایحه طرح دو فوریتی را از طریق معاونت حقوقی وزارتخانه به مجلس فرستاده ایم تا بخش هایی از این طرح اصلاح و تأسیسات گردشگری مشمول این افزایش هزینه نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چکش گرانی در هتل ها بالا رفت

چکش گرانی در هتل ها بالا رفت