مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 10:492022-12-13بين الملل

شکاف های داخلی و بحران فرار از خدمت در ارتش رژیم صهیونیستی


شبکه المیادین در گزارش هایی تحت عنوان «پنجره ای بر ارتش رژیم صهیونیستی» به وضعیت واقعی و چالش های نظامی رژیم اشغالگر پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس گزارش رسانه های عبری زبان، تحلیلگران اسراییلی درباره بحران تبدیل ارتش رژیم موقت صهیونیستی از ارتش مردمی به ارتش فقرا صحبت کرده و هشدار داده اند.

عباس اسماعیل تحلیلگر المیادین در امور رژیم صهیونیستی، درباره بحران مشروعیت ارتش اشغالگران می گوید: کسانی که به نیروهای ذخیره ارتش اسراییل می پیوندند و در تیپ های رزمی خدمت می کنند از فقرا، یا از حومه شهرک ها، یا از ایدئولوژی های جنبش صهیونیستی افراط گرا هستند .

علاوه بر این، شکاف های داخلی و گرایش های منفی شهرک نشینان به ارتش رژیم صهیونیستی، تحلیلگران و کارشناسان صهیونیست را بر آن داشته تا زنگ های خطر را به صدا درآورند و نسبت به انباشته شدن نشانه ها و شواهدی مبنی بر عدم انجام وظیفه از سوی نظامیان هشدار دهند.

پیش تر نتایج یک نظرسنجی که توسط ائتلاف جنبش های جوانان در سرزمین های اشغالی انجام و توسط کانال12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش شد، نشان داد که یک سوم از جمعیت جوانان در فلسطین اشغالی تمایلی به استخدام در ارتش ندارند؛ این شبکه در پایان گزارش خود این داده ها را خطرناک و دلخراش توصیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکاف های داخلی و بحران فرار از خدمت در ارتش رژیم صهیونیستی

شکاف های داخلی و بحران فرار از خدمت در ارتش رژیم صهیونیستی