مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 10:132022-12-13اقتصادي

رفع 63 نقطه حادثه خیز در همدان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان صفر صادقی راد در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری اظهار کرد: طی دو سال گذشته اعتبارات سازمان راهداری رشد چشمگیری داشته به طوری که از مصوبات سفر رییس جمهور مبلغی معادل 3 هزار و 500 میلیارد تومان تخصص یافته که بناست برای رفع 63 نقطه حادثه خیز شناسنامه دار و نقاط بدون شناسنامه هزینه شود.

  وی با بیان اینکه اعتبارات استانی کفاف نمی دهد اما با این حال اقدامات درخوری صورت گرفته است افزود: یکی از اقدامات مهم پرداخت به موقع حقوق نیروهای حجمی است به نحوی که در این رابطه هیچ مشکلی وجود ندارد.

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با تاکید بر اینکه سامانه های هوشمند همدان دو برابر میانگین کشوری است یادآور شد: هم اکنون 67 سامانه دوربین کنترل سرعت فعال است و تا پایان سال این عدد به حدود یکصد سامانه خواهد رسید.

  وی در ادامه به اخذ مجوز 31 سامانه جدید اشاره کرد و گفت: این مهم از محل اعتبارات راهداری تامین شده است.

  صادقی راد در بخش دیگری خاطرنشان کرد: در سال جاری 40 هزار دستگاه  کامیون از همدان به بنادر جنوبی اعزام شده که نشان از سرآمد بودن استان دارد، به ویژه اینکه این تعداد کامیون علاوه بر تامین نیاز استان به دیگر استان ها نیز خدمات رسانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع 63 نقطه حادثه خیز در همدان

رفع 63 نقطه حادثه خیز در همدان