مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 10:102022-12-13سياسي

برخی خواص در فتنه اخیر دیر به میدان آمدند/ جنگ روایت ها


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان، با بیان اینکه در فتنه اخیر بازهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به میدان آمدند، گفت: برخی خواص متأسفانه دیر به میدان آمده و برخی اصلاً نیامدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی صبح سه شنبه در همایش جهاد تبیین به میزبانی فرهنگسرای نیستان مهدی شهر با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تبیین مسائل حکم جهاد داده اند، ابراز کرد: ایشان جهاد را یک فریضه فوری دانستند اما ما همچنان جایی که باید به میدان بیاییم دیر اقدام می کنیم.

وی با بیان اینکه بدترین شیوه دفاع از ولایت این است که ولی فقیه پای کار بیاید و از ولایت دفاع کند، افزود: در این فتنه اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی تنها به میدان آمدند و روشنگری کردند.

برخی همچنان سکوت کردند مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه در فتنه اخیر برخی از خواص همچنان سکوت کردند، تاکید کرد: برخی خواص متأسفانه میدان نیامدند، بقیه هم دیر به میدان آمدند که این رسم دفاع از ولایت نیست.

حسینی دیباجی با بیان اینکه جوانان انقلابی ایران اسلامی ظرفیت و پتانسیل های فراوانی دارند، ابراز کرد: دهه هشتادی ها این توان و پتانسیل را دارند که انقلابمان را به اوج برسانند در حالی که ما از جوانان و نوجوانان کشورمان غافل بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی خواص در فتنه اخیر دیر به میدان آمدند/ جنگ روایت ها

برخی خواص در فتنه اخیر دیر به میدان آمدند/ جنگ روایت ها