مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 09:552022-12-13فرهنگي

برگزیدگان نخستین جشنواره ادبی و هنری «عکس نگار» معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برگزیدگان نخستین جشنواره ادبی و هنری «عکس نگار» از سوی مدیریت آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

- برگزیدگان نخستین جشنواره ادبی و هنری عکس نگار معرفی شدند برگزیدگان نخستین جشنواره ادبی و هنری عکس نگار از سوی مدیریت آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برگزیدگان نخستین جشنواره ادبی و هنری عکس نگار از سوی مدیریت آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

تعداد کل شرکت کنندگان در بخش ادبی 266 نفر و تعداد کل آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره 488 اثر، تعداد کل شرکت کنندگان در بخش هنری 347 نفر و تعداد کل آثار رسیده 970 اثر و تعداد کل شرکت کنندگان در بخش آزاد 18 نفر و تعداد کل آثار رسیده 45 اثر بود.

در مجموع تعداد 1503 اثر از 631 شرکت کننده به دبیرخانه مسابقه رسید، که همگی در دو مرحله وارد چرخه داوری شدند.

هیأت داوران این رویداد ادبی و هنری در بخش برگزیدگان ادبی در گروه سنی بالای 12 سال سه نفر، بالای 15 سال چهار نفر، 19 تا 22 سال یک نفر، بزرگسال (مربیان و کارشناسان) دو نفر را به عنوان برگزیده اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان نخستین جشنواره ادبی و هنری «عکس نگار» معرفی شدند

برگزیدگان نخستین جشنواره ادبی و هنری «عکس نگار» معرفی شدند