مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 09:552022-12-13سياسي

گزارش عملکرد دستگاه های مسئول در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت


گزارش مشترک کمیسیون های فرهنگی، اجتماعی و بهداشت و درمان در مورد نحوه عملکرد دستگاه های مسئول در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در صحن مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

- گزارش مشترک کمیسیون های فرهنگی، اجتماعی و بهداشت و درمان در مورد نحوه عملکرد دستگاه های مسئول در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در صحن مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروین صالحی نماینده مبارکه و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس، گزارش مشترک کمیسیون های فرهنگی، اجتماعی و بهداشت و درمان در مورد نحوه عملکرد دستگاه های مسئول در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را به شرح زیر قرائت کرد: مقدمه حمایت از خانواده با رویکرد جوانسازی جمعیت، برآمده از تغییر نگرشی است که در دو دهه اخیر مدیریت جامعه ما را به خود معطوف ساخته است.

نگرشی که ابتدا در هشدارهای مقام معظم رهبری نسبت به سالخورده شدن جامعه ایران و تأکیدهای ایشان بر ضرورت افزایش فرزندآوری رخ نمود؛ سپس در نقشه مهندسی فرهنگی کشور نقش بست و نهایتاً در مجلس شورای اسلامی صورتی قانونی گرفت.

قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با هدف حمایت از خانواده های ایرانی و افزایش نرخ باروری کل به بیش از سطح جانشینی، به منظور تعادل در هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش عملکرد دستگاه های مسئول در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

گزارش عملکرد دستگاه های مسئول در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت