مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-13سياسي

مراسم عزاداری ایام فاطمیه در100 هیئت و مسجد برخوار برگزار می شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برخوار گفت: مراسم عزاداری ایام فاطمیه در بیش از 100 در هیئت و مسجد برخوار برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ابراهیم جعفری صبح سه شنبه در جمع مبلغان و کارکنان تبلیغات اسلامی شهرستان برخوار، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: زندگانی حضرت زهرا سلام الله علیها، کوتاه ولی پربار است؛ زندگانی با عزّت و عظمتی که ثمره اش حفظ قرآن، امامت و ولایت است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برخوار افزود: ائمه معصومین علیهم السلام حجت بر همه ما هستند و حضرت زهرا سلام الله علیها حجت و الگوی تمام و کمال ایشان است.

وی اضافه کرد: حضرت فاطمه سلام الله علیها چشمه ی رحمت، عفّت، امید و حفظ ولایت است و لذا ضروری است همه ظرفیت های عرصه تبلیغات اسلامی اعم از مبلّغین، هیئات مذهبی، مداحان و عموم مؤمنین، نسبت به تبیین و ترویج سبک زندگی فاطمی و علوی در جامعه بیش از گذشته تلاش کنند.

حجت الاسلام جعفری در بخش دیگری از سخنان خود، برنامه ریزی برای ساماندهی مراسم عزاداری ایام فاطمیه را ضروری دانست و افزود: چه خوب است در این ایام که شب ها طولانی تر از دیگر ایام سال است، خانواده ها علاوه بر قرائت قرآن کریم، شرکت در جلسات فاطمیه، حافظ خوانی و غیره، قصه هایی از زندگی معصومین علیهم السلام و به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم عزاداری ایام فاطمیه در100 هیئت و مسجد برخوار برگزار می شود

مراسم عزاداری ایام فاطمیه در100 هیئت و مسجد برخوار برگزار می شود