مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 09:302022-12-13اقتصادي

ثبت نام بیش از 300 نفر از مرکزی در سی و چهارمین جشنواره «امتنان»


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از ثبت نام بیش از 300 نفر در سی و چهارمین دوره جشنواره امتنان خبر داد و گفت: از این تعداد 236 نفر زن و مابقی مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمشید امیدی با اشاره به اینکه 307 نفر از استان مرکزی در سی و چهارمین جشنواره امتنان ثبت نام کرده اند، گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان در این جشنواره، 236 نفر زن و 71 نفر مرد هستند.

امیدی گفت: 163 نفر در بخش صنعت، 65 نفر در بخش خدمات، 25 نفر در بخش کشاورزی و 54 نفر در واحد نمونه ثبت نام کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در ادامه افزود: 153 نفر از ثبت نام کنندگان سی و چهارمین جشنواره امتنان این استان از شهرستان اراک، هفت نفر از آشتیان، پنج نفر از تفرش، 19 نفر از خمین، 29 نفر از دلیجان، 49 نفر از ساوه، هفت نفر از شازند، 10 نفر از زرندیه، 9 نفر از محلات، 12 نفر از کمیجان و هفت نفر از فراهان هستند.

امیدی گفت: طرح های ارائه شده به این جشنواره توسط کمیته داوران، متشکل از اساتید دانشگاه، کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، بسیج کارخانه ها، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان داوری می شوند.

وی افزود: کارگران خلاق و مبتکر و واحد نمونه برتر که در پایان داوری بالاترین امتیاز را کسب کنند برای رقابت در سطح ملی در سه بخش کارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 300 نفر از مرکزی در سی و چهارمین جشنواره «امتنان»

ثبت نام بیش از 300 نفر از مرکزی در سی و چهارمین جشنواره «امتنان»