مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 09:202022-12-13اقتصادي

ضربآهنگ تورم مسکن ملی کندتر می شود؟


به گفته کارشناسان، تسریع در روند تامین زمین و ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن، به کارگیری بخش خصوصی، تامین مصالح ساختمانی به صورت مستقیم از کارخانجات، - پذیرش ظرفیت متقاضیان و قیمت واقعی واحدها بر اساس شرایط اقتصادی می تواند بخشی از اثرات تورم پروژه نهضت ملی مسکن را کاهش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با ورود وزیر جدید راه و شهرسازی به این وزارتخانه تلاش برای افزایش ظرفیت زمین های پروژه نهضت ملی مسکن آغاز شده است.

این طرح در واقع یکی از بزرگ ترین دستور کارهای وزارت راه و شهرسازی محسوب می شود.

تاکید نمایندگان مجلس درخصوص اهتمام بر اجرای قانون جهش تولید و تامین مسکن در جلسه رای اعتماد به مهرداد بذرپاش، اهمیت این پروژه را نشان می دهد.

با توجه به بحث تورم شاید نتوان اقدام خاصی برای کاهش قیمت تمام شده ی واحدهای نهضت ملی مسکن که حالا بنا به اذعان مسئولان به متری 7 تا 8 میلیون تومان رسیده انجام داد اما قطعا تسریع در اجرای کارها می تواند پروژه را مقداری از تورم های آتی مصون نگه دارد.

البته طرح هایی مثل کارت اعتباری مصالح ساختمانی و خرید نهاده ها به صورت مستقیم از کارخانجات که پیش از این وعده ی آن داده شد آن طور که باید و شاید در طرح نهضت ملی مسکن ساری و جاری نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربآهنگ تورم مسکن ملی کندتر می شود؟

ضربآهنگ تورم مسکن ملی کندتر می شود؟