مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 09:202022-12-13سياسي

«فرصت های اشتغال و پیشرفت در صنایع آب و برق» در ملایر بررسی می شود


امروز با حضور معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت کاپ جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با موضوع «فرصت های اشتغال و پیشرفت در صنایع آب و برق» در ملایر برگزار می شود.

- فرصت های اشتغال و پیشرفت در صنایع آب و برق در ملایر بررسی می شود ایسنا/همدان امروز با حضور معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت کاپ جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با موضوع فرصت های اشتغال و پیشرفت در صنایع آب و برق در ملایر برگزار می شود.

دکتر مجتبی اکبری همچنین نشست صمیمی با نخبگان و اندیشمندان حوزه آب و برق شهرستان ملایر در دانشگاه ملی ملایر و دانشکده فنی خوارزمی خواهد داشت.

غبارروبی مزار شهدای گمنام دانشگاه ملی ملایر، دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار با فرمانده سپاه ناحیه ملایر، برگزاری نشست هم اندیشی بررسی ظرفیت های علمی پژوهشی و اجرایی شهرستان ملایر در صنعت آب و برق با حضور رؤسای ادارات، دانشگاه ها، شرکت ها و اساتید مرتبط و بازدید از نمایشگاه توانمندی های پژوهشی و علمی اساتید و دانشجویان از دیگر برنامه های معاون وزیر نیرو در ملایر به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برگزاری نشست ظرفیت اشتغال و پیشرفت ها در حوزه آب و برق با حضور اساتید و دانشجویان و نشست با فرماندار، معاونان فرماندار، مدیران اجرایی، سرمایه گذاران و صاحبان صنایع شهرستان با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فرصت های اشتغال و پیشرفت در صنایع آب و برق» در ملایر بررسی می شود

«فرصت های اشتغال و پیشرفت در صنایع آب و برق» در ملایر بررسی می شود