مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 09:152022-12-13سياسي

بکارگیری اشرار در اغتشاشات اخیر زبونی دشمنان را نشان داد


در اغتشاشات اخیر دشمن به قدری از پا افتاده بود که به اشرار و اراذل و اوباش رجوع کرد که نشانه زبونی دشمنان است.

- تبریز- فرمانده سپاه عاشورا گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن به قدری از پا افتاده بود که به اشرار و اراذل و اوباش رجوع کرد که نشانه زبونی دشمنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار اصغر عباسقلی زاده در دوازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه ناحیه امامت تبریز افزود: امروز دشمن هیچ نقطه قوتی ندارد چرا که تضعیف شده و متکی به تجهیزات مادی است و در برابر قدرت معنوی و برخورداری از امدادهای الهی ملت ایران محکوم به شکست است.

وی با بیان اینکه در این اغتشاشات و آشوب ها چهره های معاند و مخالفان نظام اسلامی شناسایی شدند، گفت: بزرگترین تکلیف بسیجیان یک صدا کردن ملت با انقلاب است و اگر چند جوان بیست ساله ای بر خلاف اعتقادات به ارکان اسلامی توهین می کند نشان می دهد که عمق بخشی و تکلیف اصلی برای جهاد تبیین اتفاق نیفتاده است.

فرمانده سپاه عاشورا اظهار کرد: تشکیل حلقه های صالحین و جذب جوانان برای برنامه های جذاب و اثر بخش می تواند برای آینده کشور و انقلاب مؤثر باشد.

سردار عباسقلی زاده تاکید کرد: ایران اسلامی همیشه در مقابل آمریکای جهانخوار ایستاده است که نشان از اتکا به خدا و اعتماد به ولایت دارد و خدا را شاکریم که در دوران انقلاب اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری اشرار در اغتشاشات اخیر زبونی دشمنان را نشان داد

بکارگیری اشرار در اغتشاشات اخیر زبونی دشمنان را نشان داد