مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 09:152022-12-13سياسي

پل حافظ تهران فاقد کارآمدی ترافیکی/آخرین وضعیت پل های موقت


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با تشریح آخرین وضعیت پل های موقت در تهران، بر ضرورت جمع آوری پل حافظ تاکید کرد.

- جعفر تشکری هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر و در خصوص وضعیت پل های موقت در تهران گفت: تعدادی پل در سال های پیش از انقلاب در تهران ساخته شد که این پل ها قرار بود موقت باشند و قرار نبود عمر آن ها این میزان طولانی شود.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر این پل ها باید به طور مستمر مورد بازدید قرار گیرند و اگر سازه دچار شکست شده باشد و یا در وضعیت فرسودگی باشد، حتماً باید اقدامات اصلاحی بر آن ها صورت گیرد.

وی تصریح کرد: برخی از این پل ها کارآمدی زیادی ندارند و عملاً تأثیر ترافیکی نیز ندارند و با توجه به کاربری ها و وضعیت شبکه معابر جایگزین باید در خصوص آن ها تجدید نظر شود.

تشکری هاشمی افزود: از جمله آن ها پلی است که در تقاطع خیابان حافظ و طالقانی قرار دارد که کارآمدی ترافیکی ندارد و می توان این پل را جمع کرد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اظهار کرد: پل هایی که از نظر ترافیکی وجود آن ها همچنان ضرورت دارد باید اقدامات ترمیمی، نوسازی و بازدیدهای مستمر در مورد آن ها صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل حافظ تهران فاقد کارآمدی ترافیکی/آخرین وضعیت پل های موقت

پل حافظ تهران فاقد کارآمدی ترافیکی/آخرین وضعیت پل های موقت