مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 09:102022-12-13ورزشي

تفکرات نادرست کی روش شانس صعود ایران را گرفت/ زنگ خطر را شنیدید؟


با توجه به نزدیک بودن جام ملت های آسیا و اتفاقاتی که در جام جهانی برای ایران رخ داد فدراسیون فوتبال باید تصمیم منطقی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بگیرد.

- عبدالعلی چنگیز در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حذف ایران از جام جهانی و اتفاقاتی که در آینده رخ خواهد داد گفت: به طور کلی در جام جهانی موفق نبودیم، انتظارات برآورده نشد.

البته شانس صعود داشتیم که آن هم به دلیل تفکرات نادرست سرمربی تیم ملی از بین رفت و نتوانستیم برای اولین بار به مرحله بعد صعود کنیم.

وی افزود: عملکرد تیم ملی ضعیف بود.

با تغییرات پی در پی کادر فنی که در طول 2 سال سه مربی عوض شد شاهد تغییرات گسترده ای در انتخاب و نوع تاکتیک بودیم؛ مدافعانی که در مرحله مقدماتی به طور کامل به میدان می رفتند به یک باره در جام جهانی نیمکت نشین شدند و همین مسئله باعث شد تا بازیکنان نتوانند خود را به طور کامل با تفکرات جدید تطبیق دهند.

در خط حمله هم انتظار زیادی از تیم ملی داشتیم اما برآورده نشد و تمام این مسائل دست به دست هم داد تا د رجام جهانی اگر چه ولز را بردیم اما دو بازی دیگر را با شکست به پایان رساندیم و موفق نبودیم.

وی در مورد نقش فدراسیون فوتبال برای آینده فوتبال ایران و حضور پرقدرت در جام ملت های آسیا گفت: جام جهانی برای ما تمام شده باید به فکر آینده تیم ملی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکرات نادرست کی روش شانس صعود ایران را گرفت/ زنگ خطر را شنیدید؟

تفکرات نادرست کی روش شانس صعود ایران را گرفت/ زنگ خطر را شنیدید؟