مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 08:052022-12-13اقتصادي

کشت چهار محصول اساسی در مزارع نیشکری خوزستان


مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از کشت چهار محصول گندم، کلزا، دانه روغنی آفتابگردان و چغندرقند به منظور رعایت تناوب کشت و در نهایت افزایش راندمان تولید نیشکر در سال های آینده خبر داد.

- عبدعلی ناصری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به انجام کشت متنوع چهار محصول اساسی در مزارع نیشکر شرکت های تابعه توسعه نیشکر و صنایع جانبی اظهار کرد: امسال در زمین های آیشی این شرکت کشت چهار محصول گندم، کلزا، دانه روغنی آفتابگردان و چغندرقند را در دستور کار قرار داده ایم.

وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده امسال 2 هزار و 400هکتار دانه روغنی کلزا، 5 هزار و 700 هکتار گندم، 600 هکتار دانه روغنی آفتابگردان و 221 هکتار چغندرقند در شرکت های تابعه توسعه نیشکر و صنایع جانبی کشت شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با بیان اینکه کشت چغندرقند برای اولین بار در مجموعه شرکت های کشت و صنعت نیشکری استان انجام شده است، گفت: کشت این چهار محصول گامی برای تولیدات بیشتر محصولات غیر نیشکری است و امیدواریم در این زمینه عملکردی مطلوب داشته باشیم.

ناصری در خصوص اهداف اجرای این کشت ها در مزارع آیشی شرکت توسعه نیشکر عنوان کرد: کشت این محصولات به منظور رعایت تناوب کشت و تغذیه طبیعی خاک است که در نهایت منجر به بهبود و افزایش راندمان تولید نیشکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت چهار محصول اساسی در مزارع نیشکری خوزستان

کشت چهار محصول اساسی در مزارع نیشکری خوزستان