مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 07:252022-12-13دانش

مهارت افزایی دانشجویان هدف دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان


رییس و دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان گفت: امسال هدف دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان علاوه بر تحصیل دانشجویان، مهارت افزایی آنان است که براین اساس به سمت رشته های مهارتی و دانش بنیان پیش می رود.

- مسعود اکبری زاده روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت 21 آذر سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دانشگاه آزاد مرکزی سند تحول و توسعه را برای همه استان های کشور راه اندازی و از امسال اجرایی کرده که براساس آن هر سه ماه باید گزارش عملکرد به تهران ارسال شود.

وی بیان کرد: امسال حدود 100 رشته محل مهارتی برای مهارت آموزی دانشجویان این دانشگاه راه اندازی شده و دانشجویان می توانند در یک زمان در دو رشته به صورت همزمان تحصیل کنند.

اکبری زاده اظهار کرد: این دانشگاه در 21 آذرماه سال 61 و مدت کوتاهی بعد از دانشگاه آزاد تهران راه اندازی و بیش از 400 واحد دانشگاهی در کشور دارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان افزود: این دانشگاه از سال 97 به عنوان دانشگاه پیشرو و مردم محور فعالیت می کند و در اکثر استان های کشور تلاش برای رسیدن به این مهم آغاز شده است.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد زاهدان با 6 واحد دانشگاهی و دو مرکز آموزشی از سال 97 گسترش یافته و هم اینک با 26 پردیس در استان فعالیت می کند که اقدامات لازم برای ایجاد چهار پردیس دیگر در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت افزایی دانشجویان هدف دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان

مهارت افزایی دانشجویان هدف دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان