مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 23:052022-12-12اقتصادي

افزایش کشف مواد مخدر طی هفت ماهه سال جاری در آستارا


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به فعالیت های پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان آستارا از افزایش کشف مواد مخدر طی هفت ماهه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی اباذری بعد ازظهر دوشنبه در نشست مشترک کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان آستارا از تصویب استقرار ثابت نیروهای کارکشته مبارزه با مواد مخدر در گمرک آستارا و همچنین استقرار دستگاه ایکس ری در این گمرک با پیگیری های مسئولان در شورای تأمین استان خبر داد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان افزود: از آنجایی که اعتبارهای استانی برای این امر کفاف نمی داد، در رایزنی با مرکز قرار شد استاندار ماه آینده در دیدار با دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر تأمین آن را از محل اعتبارهای ملی را پیگیری کند.

استفاده از سگ های موادیاب در صورت نیاز در آستارا وی ادامه داد: همچنین در صورت صلاحدید فرماندار آستارا می توان نسبت به استفاده از سگ های موادیاب اقدامات لازم را انجام داد.

اباذری با اشاره به فعالیت های پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان آستارا از افزایش کشف مواد مخدر در هفت ماهه سال جاری خبر داد و گفت: نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش کشف تریاک، هرویین، حشیش و شیشه بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کشف مواد مخدر طی هفت ماهه سال جاری در آستارا

افزایش کشف مواد مخدر طی هفت ماهه سال جاری در آستارا