مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 23:002022-12-12سياسي

نیازمند ورود تخصصی و فرهنگی به مقوله حجاب هستیم


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه با حجاب های جامعه باید مبلغان فرهنگی حجاب باشند، اضافه کرد: نیازمند ورود تخصصی و فرهنگی به مقوله حجاب هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر عتباتی عصر دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی با اشاره به گفت وگوی خود با دستگیر شدگان حوادث اخیر در استان، اظهار کرد: این افراد که عمدتاً از نسل جوان بودند توسط فضاسازی های دشمنان ملت ایران در شبکه های اجتماعی فریب خوردند؛ طی صحبت های انجام شده با آنان با وجود عفت در عمق وجودی شأن احساس می شد که تحت تأثیر فضا سازی ها گمراه شده بودند.

وی مباحث فرهنگی را نیازمند کار جهادی و شبانه روزی دانست و افزود: باید پیام های جامعه را دریافت و راهکار لازم برای مواجه با آن را ارائه داد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: اگر مشکلات اقتصادی جامعه برطرف شود قطع یقین بسیاری از مسائلی همچون ازدواج و فرزند آوری نیز حل خواهد شد.

عتباتی در رابطه با دستگیر شدگان حوادث اخیر گفت: انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان از حضور در کف خیابان مسائل اقتصادی و بیکاری بود.

وی با تاکید بر اینکه حل بسیاری از مشکلات فرهنگی ساده است و نباید پیچیدگی ایجاد کرد، گفت: آموزش و آگاه سازی اساس بنیاد یک جامعه در فرهنگ سازی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند ورود تخصصی و فرهنگی به مقوله حجاب هستیم

نیازمند ورود تخصصی و فرهنگی به مقوله حجاب هستیم