مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 22:102022-12-12سياسي

اجرای طرح آموزش پژوهش محور در جامعه الزهرا(س)


امسال به پذیرش طلاب در جامعه الزهرا(س) از مناطق محروم و کم برخوردار بیشتر توجه می شود و تدابیری اندیشیده شده که بخشی از بانوان طلبه از این مناطق باشند.

- ایسنا/قم مدیرجامعه الزهرا(س) بیان کرد: امسال به پذیرش طلاب در جامعه الزهرا(س) از مناطق محروم و کم برخوردار بیشتر توجه می شود و تدابیری اندیشیده شده که بخشی از بانوان طلبه از این مناطق باشند.

سیده زهره برقعی امروز 21 آذرماه در نشست خبری آغاز پذیرش و ثبت نام سال تحصیلی 1403-1402 جامعه الزهرا سلام الله علیها (در سطوح دو، بازپذیری، سه، چهار و کارشناسی ارشد بین الملل) که با حضور اصحاب رسانه استان قم در سالن جلسات مدیریت این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه، عنوان کرد: دین اسلام به بحث علم و علم آموزی اهمیت ویژه ای داده و پیامبر گرامی اسلام صلّی الله علیه وآله وسلّم در روایتی، خیر دنیا و آخرت را در علم آموزی و شر دنیا را در جهل می دانند.

وی با بیان اینکه جامعه الزهرا سلام الله علیها به عنوان بزرگترین حوزه علمیه بانوان در جهان اسلام برای علم آموزی بانوان، برنامه های مختلفی در دستور کار دارد، اظهار داشت: در جامعه الزهرا سلام الله علیها برای مشتاقان و متقاضیان تحصیل علوم دینی، سطوح مختلف تحصیلی برنامه ریزی شده و یک زنجیره هدفمند و معناداری را برای تحصیلات بانوان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح آموزش پژوهش محور در جامعه الزهرا(س)

اجرای طرح آموزش پژوهش محور در جامعه الزهرا(س)