مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 21:062022-12-12اقتصادي

افزایش 23 درصدی صادرات در استان سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حمیدرضا مداح، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ظهر امروز در سومین نشست اعضای کارگروه توسعه صادرات استان که به ریاست محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در هشت ماه سال جاری بیش از 74 میلیون دلار کالا از این استان صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته 23 درصد افزایش یافت.

وی افزود: طی این مدت 192 هزار تن کالا شامل هیدروکربن، سیم و کابل، روغن تصفیه، نمک خوراکی، رزین، لوازم خانگی، محصولات لبنی، محصولات پلیمری، پایه نفتی و پتروشیمی، صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی، شمش سرب، محصولات شیمیایی و .

صادر شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: این کالاها به 32 کشور هدف نظیر ارمنستان، ازبکستان، افغانستان، امارات، آذربایجان، پاکستان، ترکمنستان، ترکیه، سوریه، عراق، عمان، روسیه، گرجستان، هند و .

صادر شده است.

مداح با اشاره به دستور کار این نشست اضافه کرد: در این نشست ضمن تبیین اقدامات صورت گرفته در جهت اجرای مصوبات قبلی کارگروه، راهکارهای شناسایی شده از سوی بخش خصوصی به منظور کاهش رفع مشکلات حمل و نقل کالاهای صادراتی ارائه و پیرامون آن تصمیم گیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 23 درصدی صادرات در استان سمنان

افزایش 23 درصدی صادرات در استان سمنان