مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 20:402022-12-12سياسي

زیرساخت های محور گردشگری زنجان به سلطانیه مهیا می شود


سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه گفت: پروژه ها و زیرساخت محور گردشگری زنجان به سلطانیه از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا براتی گفت: انتظار مردم سلطانیه از این شهر تاریخی بیشتر است که طرح جدید گردشگری سلطانیه در استانداری به تصویب رسیده است و نگاه ویژه مسیولان را خواستار است.

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه افزود: احیا کاربری فرهنگی و گردشگری اماکن تاریخی سلطانیه توسط بخش خصوصی، علاوه بر رونق اقتصادی در این حوزه، سبب توسعه گردشگری و جذب بیشتر گردشگران در این بخش خواهد شد و باید تعدا اقامتگاههای بوم گردی و اقامتی در شهر سلطانیه افزایش یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: تزریق امید در جامعه، در همه ارکان، سطوح و لایه های جامعه بسیار مهم و ضروری است.

سعید صفوی گفت: توانمندی حوزه گردشگری و صنایع دستی در ایجاد شغل و عرضه آن در مراکز تاریخی و طبیعی است که در جای جای استان زنجان وجود دارد و باید برای کسب درآمد از این سرمایه ها مدیریت و برنامه ریزی مناسب انجام شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بخشی از اماکن تاریخی استان تحت تملک و نظارت سایر دستگاه های اجرایی است، لذا برای احیا کاربری فرهنگی آن ها مشارکت تمامی دستگاه های مربوطه الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های محور گردشگری زنجان به سلطانیه مهیا می شود

زیرساخت های محور گردشگری زنجان به سلطانیه مهیا می شود