مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 20:002022-12-12سياسي

استکبار با جنگ ترکیبی باور و اعتقادات را نشانه رفته است


فرمانده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: استکبار جهانی با جنگ ترکیبی و هیبریدی باورها و اعتقادات نسل جوان و نوجوان ما را نشانه گرفته است تا در اعتمادآفرینی خدشه وارد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلام عسگر کریمیان عصر دوشنبه در همایش ایثارگران، پیشکسوتان و فرماندهان بسیج اردبیل اظهار کرد: جنگ ترکیبی متفاوت از جنگ اقتصادی، فرهنگی و رودررو است چرا که در جنگ ترکیبی ابعاد مختلفی از هجمه و حیله دشمن به کار گرفته شده تا گسست نسل ها و بی اعتمادی در مسیر ارزش ها و باورهای دینی رقم بخورد.

وی تصریح کرد: حقیقت این است که برخی از مسئولان ما از عمق جنگ ترکیبی بی اطلاع هستند و به ظاهر تلاش می کنند تا با شیوه های کهنه و قدیمی در این میدان حاضر شوند در حالی که غلبه بر دشمنان در این جنگ ترکیبی، تاکتیک و شیوه های نوین و آگاهی به باور و اعتقادات نسل نوجوان و جوان را می طلبد.

فرمانده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: استکبار جهانی تلاش خود را در سنگرهای مختلف به کار گرفته تا اصلی ترین میدان داران حال حاضر را که جوانان و نوجوانان هستند، در فضای مجازی و شبکه های شکل گرفته متنوع به سمت جریان فکری منحرف سوق داده و از اعتقادات و بنیه های معنوی آنها را دور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار با جنگ ترکیبی باور و اعتقادات را نشانه رفته است

استکبار با جنگ ترکیبی باور و اعتقادات را نشانه رفته است