مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 19:502022-12-12سياسي

فعالیت خیریه های بیمارستانی در کرمانشاه گسترش یابد


سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های مردم نهاد، گفت: فعالیت خیریه های بیمارستانی در کرمانشاه گسترش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رحیمی زنگنه بعد از ظهر دوشنبه در سومین جلسه شورای شهرستانی توسعه و حمایت از تشکل ها که امروز در سالن شهید رجایی فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مؤسسه های خیریه بیمارستانی در بیمارستان های شهرستان کرمانشاه فعال شده اند.

وی با بیان اینکه این مؤسسه های خیریه به تسکین آلام بیماران کمک می کنند، افزود: هدف از تأسیس مؤسسه های خیریه بیمارستانی در کرمانشاه ساماندهی امور نیکوکاری و بهره برداری از منابع خیریه برای حمایت از بیماران در مواردی همچون تهیه دارو و هزینه های بستری است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه این خیریه ها می توانند به بیمارستان ها هم برای ارائه خدمات بهتر به جامعه یاری برسانند، خاطرنشان کرد: مؤسسات خیریه بیمارستانی کرمانشاه محدود به نفرات تشکیل دهنده این خیریه ها نباشند و حامیان مؤسسه را به گروه بزرگ تری از جامعه منتخب خود و خیرین گسترش بدهند.

رحیمی زنگنه تصریح کرد: خدمات این مؤسسات پس از ترخیص بیماران نیز به برخی از آنها تعلق خواهد گرفت تا بخشی از مشکلات عمومی کاهش یابد و اکنون تمامی بیمارستان های کرمانشاه دارای خیریه بیمارستانی هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت خیریه های بیمارستانی در کرمانشاه گسترش یابد

فعالیت خیریه های بیمارستانی در کرمانشاه گسترش یابد