مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 19:352022-12-12سياسي

دشمن در هدایت فکر جوانان سرخورده شده است


فرمانده جبهه مقاومت و دوران دفاع مقدس گفت: دشمن در چند ماه اخیر از تحریک نوجوانان و جوانان در اغتشاشات و آشوب های خیابانی سرخورده شده و به نقطه یأس رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رحیم نوعی اقدم عصر دوشنبه در همایش ایثارگران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در موزه دفاع مقدس اردبیل اظهار کرد: تمام رسانه ها و فرماندهان جنگ نرم دشمن در سه ماه اخیر پای کار بودند تا به اشکال مختلف تحریک جوانان و نوجوانان را علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند اما در نهایت همه این تلاش ها جز خفت و خواری برای رسانه های بیگانه و معاندان چیز دیگری به همراه نداشته است.

وی میدان جنگ نرم را میدان سخت و دارای پیچیدگی های بسیار زیاد عنوان کرد و گفت: دشمن امروز با حیله ها و حربه های رنگارنگ به سراغ نوجوانان و جوانان آمده تا انحراف افکار و اندیشه ها را انجام دهد اما از این اصل غافل بوده که حقیقت جمهوری اسلامی ایران، حقیقت همراهی مردم و پشتوانه معنوی است.

فرمانده جبهه مقاومت و دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در این سه ماه استکبار جهانی از آمریکا تا کشورهای اروپایی دست به دست هم دادند تا جمهوری اسلامی ایران را به نقطه تسلیم و فشار همه جانبه بکشند اما نمی دانند که حقیقت جمهوری اسلامی ایران، حقیقت بصیرت و آگاهی مردمی است که هزاران شهید و جانباز دادند تا این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در هدایت فکر جوانان سرخورده شده است

دشمن در هدایت فکر جوانان سرخورده شده است