مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 19:252022-12-12اجتماعي

رفع مشکلات مدارس دیشموک و چاروسا نیازمند کار جهادی و همراهی همه دستگاه هاست


مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بر رفع مشکلات و نارسایی های مدارس دیشموک و چاروسا با روحیه جهادی تاکید کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بر رفع مشکلات و نارسایی های مدارس دیشموک و چاروسا با روحیه جهادی تاکید کرد.

حسنعلی عزت خواه در سفر به منطقه دیشموک و چاروسا پس از ارائه گزارش بازرسان استانی از مدارس این مناطق گفت: منطقه دیشموک به دلیل صعب العبور بودن و نامناسب بودن راه های ارتباطی مشکلات زیادی دارد که نیازمند کار جهادی و انقلابی و همراهی و همکاری همه دستگاه های اجرایی است .

وی با بیان اینکه عزت خواه با بیان اینکه بازدیدها فاصله ها را کم و تجربه ها را زیاد می کند و گفت: آموزش و پرورش در دولت سیزدهم در حال تحول است و چشم انداز روشنی فرا روی ما قرار دارد.

عزت خواه با اشاره به اینکه در جمع آوری مدارس کانکسی در سال تحصیلی فعالیت های خوبی انجام گرفت، گفت: از 27 مدرسه کانکسی در بخش دیشموک هم اکنون 15 مدرسه کانکسی وجود دارد که جمع آوری مدارس کانکسی بالای 10 نفر در دستور کار آموزش و پرورش و نوسازی مدارس قرار دارد.

وی با تقدیر از تلاش های ارزیابان استانی و مدیران آموزش و پرورش دیشموک و چاروسا گفت: توجه به مسائل تربیتی و دینی، سرود ملی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات مدارس دیشموک و چاروسا نیازمند کار جهادی و همراهی همه دستگاه هاست

رفع مشکلات مدارس دیشموک و چاروسا نیازمند کار جهادی و همراهی همه دستگاه هاست