مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 18:452022-12-12سياسي

شرایط حقوقی برای پیگیری کلاهبرداری سایت های غیرمجاز


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی در خصوص برخی از سایت ها که کالا را تحویل نمی دهند، گفت: در این شرایط موضوع حقوقی و عدم انجام تعهد بوده و باید با درخواست حقوقی طرف مقابل را به انجام تعهد یعنی تحویل کالا یا برگشت وجه ملزم کرد.

- حجت الاسلام علی موحدی راد، امروز دوشنبه 21 آذر در سومین شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی اظهار کرد: اگر موضوع جهاد تبیین و بیان خدمات و دستاوردهای نظام به مردم بیشتر مورد توجه قرار می گرفت شاهد اغتشاشات اخیر و آسیب های ناشی از آن در کشور نمی بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه علی رغم تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین اما متأسفانه در این زمینه به برگزاری همایش و جلسه اکتفا کردیم، افزود: در مورد اعتراضات مردمی در خصوص متراژ قطعات زمین طرح اقدام ملی مسکن باید گفت اگر قانونی در این رابطه وجود دارد باید مقررات برای همه مردم استان یکسان اجرا شده و از تبعیض و سیاست یک بام و دو هوا پرهیز شود.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی تصریح کرد: بیشتر جرائم در فضای مجازی مربوط به حوزه های مالی و اقتصادی است که در این پرونده ها شهروندان در اثر بی اطلاعی به دام کلاهبرداران حرفه ای گرفتار و متحمل خسارات مالی زیادی می شوند؛ بنابراین مردم برای خرید و فروش از سایت های اینترنتی دارای نماد الک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط حقوقی برای پیگیری کلاهبرداری سایت های غیرمجاز

شرایط حقوقی برای پیگیری کلاهبرداری سایت های غیرمجاز