مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 18:252022-12-12سياسي

به دنبال تحول در حوزه سرمایه گذاری هستیم


استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه جذب سرمایه گذاری در استان باید دارای نقشه راه و سامانه رصد باشد، گفت: به دنبال تحول در حوزه سرمایه گذاری هستیم و سرمایه گذاران باید احساس کنند که همه بخش های استان برای تأمین امنیت و آرامش آنان تلاش می کنند.

- عابدین خرّم، دوشنبه 21 آذرماه، در جلسه شورای عالی سرمایه گذاری استان، با اشاره به فلسفه تشکیل این شورا، گفت: تعدد موضوعات مبتلابه در شوراها و کارگروه های استانی موجب شده است که حوزه سرمایه گذاری مغفول واقع شود و ساختار مناسب و منسجمی در این حوزه ایجاد نشود.

وی با تأکید بر اینکه حوزه سرمایه گذاری باید دارای نقشه راه و سامانه رصد باشد، افزود: با وجود اینکه سند آمایش سرزمینی استان تهیه شده، اما هنوز نتوانسته ایم یک اطلس جامع سرمایه گذاری برای ارائه به سرمایه گذاران آماده کنیم.

خرّم ادامه داد: باید ساختاری ایجاد کنیم که وضعیت سرمایه گذاری در استان را هر لحظه نشان دهد و بتوانیم این وضعیت را به صورت جامع و منسجم رصد کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: البته در ماه های گذشته تغییراتی در این حوزه اتفاق افتاده، اما این تغییرات اطمینان بخش نیست و نمی توانیم به طور قطع بگوییم که روند سرمایه گذاری رو به رشد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال تحول در حوزه سرمایه گذاری هستیم

به دنبال تحول در حوزه سرمایه گذاری هستیم